Home

Polityka prywatności

REGULAMIN

BAL WIEDEŃSKI WE WROCŁAWIU

www.balwiedenski.pl

 

 

§ 1

POSTANOWIENIA OGÓLNE

 

  1. Bal Wiedeński we Wrocławiu www.balwiedenski.pl ul. Skwierzyńska 21/10 53-521 Wrocław działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
  2. Wydarzenie Bal Wiedeński we Wrocławiu – koncert, spektakl lub każde inne Wydarzenieo charakterze kulturalnym, rozrywkowym organizowane przez Organizatora, na które Zaproszenia dostępne są za pośrednictwem www.balwiedenski.pl

  3. Organizator – osoba lub podmiot będąca organizatorem Wydarzenia.

  4. Regulamin określa warunki zakupu Zaproszenia/Produktu oraz rodzajei zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Bal Wiedeński we Wrocławiu www.balwiedenski.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zakupu Zaproszeń i świadczenie usług drogą elektroniczną.

  5. Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Bal Wiedeński we Wrocławiu www.balwiedenski.pl zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.

  6. Siła Wyższa - jakiekolwiek zdarzenie poza kontrolą Organizatora, w tym m.in. zdarzenie losowe, wojna, powstanie, rozruchy, zamieszki, akty terroryzmu, pożar, wybuch, powódź, kradzież istotnego sprzętu, umyślna szkoda, atak cybernetyczny, strajk, lock-out, warunki atmosferyczne, zabezpieczenie na rzecz osoby trzeciej, wymogi wynikające z obronności kraju, akty i regulacje organów administracji państwowej lub samorządowej, a w szczególności sytuacje związanez występowaniem epidemii SARS COVID-19 wraz z obostrzeniami i zakazami związanymiz występowaniem epidemii.

  7. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania każdego Wydarzenia bez wcześniejszego uprzedzenia. Organizator nie będzie zobowiązany do żadnej rekompensaty lub odszkodowania wobec posiadacza Zaproszenia.

  8. Zaproszenie nie podlega zwrotowi ani wymianie.

  9. Dokonanie zakupu Zaproszenia jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu.

  10. Regulamin został przygotowany zgodnie z art. 8 ust. 1 pkt 1 UŚUDE oraz celem spełnienia obowiązków informacyjnych przedsiębiorcy w umowach zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość, które Organizator jest zobowiązany przekazać na podstawie art. 12 ust. 1 UPK.

  11. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
    a. ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.,
    b. ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
    c. ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r.,
    d. ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

 

 

§ 2

DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE

 

  1. FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny na stronie internetowej www.balwiedeniski.pl umożliwiający złożenie Zamówienia.

  2. KLIENT – Usługobiorca, osoba lub podmiot dokonująca zakupu Biletów, Towarów w Portalu.

  3. UCZESTNIK – osoba posiadająca ważny bilet i będąca widzem wydarzenia.

  4. PRZEDSIĘBIORCA - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.

  5. PRODUKT – dostępna rzecz ruchoma będąca przedmiotem sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

  6. REGULAMIN - niniejszy regulamin Bal Wiedeński we Wrocławiu.

  7. ZAPROSZENIE – Blankiet lub Zaproszenie PDF upoważniający Klienta do wstępu na Wydarzenie, którego dane Zaproszenie dotyczy. Umożliwia tylko jednorazowe wejście na wydarzenie.

  8. CENA – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient jest obowiązany zapłacić Organizatorowi za wstęp na wydarzenie .

 

§ 3

SPOSOBY PŁATNOŚCI

 

Organizator udostępnia następujące sposoby płatności:

  1. płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Organizatora
  2. Płatności przelewem tradycyjnym, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy wskazany przez Organizatora w zaproszeniu. W tytule przelewu należy wpisać „BAL WIEDEŃSKI 2025”.

  3. W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia.

  4. Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny Zaproszenia z tytułu udziału w wydarzeniu.

  5. Zaproszenie/potwierdzenie zostanie wysłany po jego opłaceniu przez organizatora.

 

§ 4

PROCES ZAKUPU ZAPROSZEŃ I TOWARÓW

 

  1. W celu dokonania zakupu Zaproszeń oraz Towarów Klient: a) dokonuje wyboru Wydarzenia dostępnego na stronie www.balwiedenski.pl, b) podaje swoje dane, tj. imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej i telefon kontaktowy oraz wykonywany zawód, c)  akceptuje formę i sposób dostarczenia Zaproszenia. 

  2. Klient ponosi odpowiedzialność za prawdziwość i prawidłowość danych, o których mowa w ust.1.

 

§ 5

ODWOŁANE WYDARZENIA I ZWROTY

 

  1. Zwroty Zaproszeń możliwe są jedynie w sytuacji, gdy: 
    a. Wydarzenie zostanie odwołane albo 
    b. nastąpi zmiana daty, miejsca lub znacząca zmiana godziny Wydarzenia. 

  2. W przypadkach innych niż opisane w ust. 1 zwroty Zaproszeń nie są możliwe.

  3. W przypadku konsumentów ograniczenie, o którym mowa w ust. 2 wynika z art. 38 pkt 12 UPK.

  4. W przypadku, o którym mowa w ust. 1 lit. b, Organizator informuje Klienta w drodze mailowejo ustalonym nowym terminie, miejscu lub godzinie Wydarzenia oraz informuje Klienta o prawie do zwrotu Zaproszeń. 

  5. W przypadku, o którym mowa w ust. 1 lit. 6 spowodowanego Siłą Wyższą, Operator informuje Klienta o odwołaniu wydarzenia.

  6. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków przez Organizatora za zakup Zaproszenia przez Klienta Organizator dokonana zwrotu na rachunek bankowy, z którego dokonano płatności w terminie 14 dni od dnia rozwiązania umowy.

 

§ 6

RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH

 

  1. Organizator/usługodawca umożliwia za pośrednictwem www.balwiedenski.pl korzystanie z Usługi Elektronicznej na zakup Zaproszenia na wydarzenie. 

  2. Świadczenie Usługi Elektronicznej na rzecz Usługobiorców odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.

  3. Organizator ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część Bal Wiedeński we Wrocławiu i prezentowanych w nim materiałów.

§ 7

WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA USŁUG ELEKTRONICZNYCH

 

  1. Świadczenie Usługi Elektronicznej określonej w § 9 pkt 1 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.

  2. Świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu zakupu Zaproszenia zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo zaprzestania jego składania przez Usługobiorcę.

  3. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:

    a. komputer (lub urządzenie mobilne) z dostępem do Internetu,

    b. dostęp do poczty elektronicznej,

    c. przeglądarka internetowa,

    d. włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.

  4. Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze strony www.balwiedenski.pl w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.

  5. Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.

  6. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

 

§ 8

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

  1. Umowy zawierane poprzez www.balwiedenski.pl  zawierane są zgodnie z prawem polskim.

  2. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.

  3. Wszelkie spory wynikłe ze Sprzedaży między Bal Wiedeński, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 4 niniejszego paragrafu.

  4. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) będącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r.

  5. Klient będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny wniosek można pobrać na stronie internetowej:
    http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.

 

Na Balu obowiązuje strój wieczorowy

Do Balu pozostało:

Prawa autorskie zastrzeżone

wykonanie - profoto.photography

Regulamin

Polityka prywatności